КошикВи вибрали: 0 товарів
Розкажіть друзям

Доставка та оплата

В питаннях доставки ми орієнтуємося тільки на лідерів у сфері оперативних перевезень. З кожним наступних операторів ми маємо договір на пріоритетне обслуговування, тому всі наші замовлення приймаються в обробку і відправляються максимально оперативно.
Список кур'єрських служб партнерів:
  • Нова пошта;
  • Інтайм;
  • Сат.
Доставка запчастин для Kia і Hyundai здійснюється у будь-який населений пункт України, в якому є представництво обраної кур'єрської служби чи здійснюється адресна доставка відправлень.

Варіанти оплати замовлень в магазині запчастин Kia і Hyundai

Зважаючи на те, що кожна людина віддає перевагу тому чи іншому способу проведення взаєморозрахунків з торговими точками наш магазин прийняв всі міри для створення максимальної кількості зручних для Вас варіантів оплати:
  • Оплата при отриманні товару готівкою.

У всіх перерахованих вище кур'єрських служб є послуга – накладений платіж. Суть її така – товар відправляється нашим магазином без попередньої оплати від клієнта з позначкою, що за наго повинні надіслати оплату. Ви отримуєте і перевіряєте товар в офісі кур'єрської служби і переконавшись, що все в порядку оплачуєте вартість замовлення послуги перевізника.

Перевірку потрібно здійснювати обов'язково, оскільки товар міг бути пошкоджений в дорозі, помилково покладений або не покладений в комплект замовлення, не підходити за кольором і так далі. В разі, якщо Вас щось не влаштовує відмовтеся від отримання посилки і зв'яжіться з нашими операторами.

  • Передоплата на карту Приватбанку

Даний спосіб дуже популярний у наш час. Швидко та зручно, а головне з мінімальною комісією (1%) сплатити будь-яку суму можна на карту ПБ. Навіть якщо власної карти немає, відправити кошти можна через величезну кількість платіжних терміналів ПБ.

Реквізити нашого магазину для оплати оператор надішле в СМС повідомленні за Вашим запитом.

При другому способі оплати у клієнта може виникнути питання – якщо товар виявиться пошкодженим або помилково відправленим, як його повернути/обміняти, якщо гроші вже оплачені.
Відповідь – наш магазин дорожить репутацією надійного партнера і прагне не допускати будь-яких випадковостей в роботі. Проте людський фактор не дозволяє виключити їх повністю. У разі якщо замовлення не відповідає замовленому, пошкоджений, не укомплектовано і так далі зв'яжіться з нашим оператором, повідомте йому номер відправлення та суть проблеми. У більшості випадків все вирішується прямо на пошті. Ми виправимо всі недоліки максимально швидко і за свій рахунок.
Зверніть увагу – доставка замовлень при будь-якому обраному способі оплати здійснюється за рахунок клієнта.
Доставка і оплата

Новини

Оновлена Kia Optima отримала найвищий рейтинг безпеки в США Оновлена Kia Optima отримала найвищий рейтинг безпеки в США

Седан середнього розміру Kia Optima вже давно користується популярністю середовище автолюбителів усього світу. Але зовсім недавно оновлена версія автомобіля змогла зміцнити статус автомобіля ще міцніше. Kia Optima 2016 року отримала найвищий баз за показники безпеки на випробуваннях, проведених...

» Всі новини

.